Årets sötaste-awards. Nomineringar!

Här är några nomineringar i de olika kategorierna. Jag tar gärna emot många många fler.

  • Årets sötaste handling
Tomas Melander för att han arrangerar mysiga bubbelkvällar på Hornöberget.
Felix Vincent som arrangerar Årets sötaste-awards.
Alla de som erbjuder vänner sovplats när de inte har någonstans att bo.
Johan Wester som tog hand om sin gnälliga reskamrat i 3½ månad.
  • Årets sötaste kommentar
Signe Olofsson:
"Jag tycker om mig själv och delar därför med mig."
HA HA. wubb u!

Frans Vincent:
Kåm hämm.
  • Årets sötaste missförstånd
Inga nomineringar ännu.
  • Årets sötaste utseende
Johanna Jälmbrant


Tuva Novotny
  • Årets sötaste bild

Novah som tidigt uttrycker sig tycklig genom kroppsspråk


True Heroes
  • Årets över lag sötaste!
Heidi Carron. Ingen motivering.
Fia Forslund för att hon faktiskt är över lag sötast.
Felix Vincent  & Per Törnsten för att de är gladast hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Em.

Hihi, Novis då ^^ . Jag ska lära henne allt jag kan (dumheter mao).



Bra val att nominera sig själv! (: Tycker jag du gjorde rätt i!

2009-12-11 @ 19:17:03
URL: http://nosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0