Avslutning

Spännande värre. Sumodräkter, Mer och pepparkakor. Låter det inte för mysigt? ^^

Jag är nu trött och hungrig. Jag har gjort mer idag än jag brukar så det kanske är därför. Helt otroligt vad avlegad jag är. Däremot är jag bjuden på personalfest den 29e. Wiiie! Tackar så mycket för den inbjudan. Jag kommer mer än gärna.

På tal om fest så är det ju en festdag på ingång och jag har verkligen ingen som helst aning vad jag ska ha för mig. Frans, vad ska du och Johanna göra? Simon, om du läser min blogg, vad hittar du på? Per, har du kommit längre i dina planer? Kim - har du något speciellt för dig? Jag är sugen på att ha roligt. Nyår brukar ju inte vara den bästa festen, folk har för stora förhoppningar.

Jag ska förresten köpa ut snus sen. I know, it's nuts.


Johanna och Lovisa.

 

Kristin

 

De vill inte att jag laddar upp denna.

 

Bye bye


Kommentarer
Postat av: lovisa

vafaan felix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@

asså tabort dampbilderna;O

jag hatar dej.. ja de gör jag... mhm

2009-12-17 @ 20:43:00
Postat av: johanna-.-

FEEEELLLIIIIIXXXX....

DET DÄR VAR INTE VÄRT EN GLASS.

ALDRIG.

FYFAAAN VILKA FULA BILDER.

ALLA DIN LÄSARE KOMMER SE DOM.

BRYR MEJ INTE OM DOM INTE VET VEM JAG ÄR, SJUUKT PINSAMT VAFAN.

TYCK SYND OM MEJ.

2009-12-17 @ 21:22:35
Postat av: mimi

fyfan vilka nice sumodräkter, fan vad schysst alltså! askul ju

2009-12-18 @ 11:08:54
Postat av: vincent

Jag och Johanna lurpassar på att eventuellt åka till Petter. Johanna lät inte superpepp på det så eventuellt något annat. Jag vill vara med dig med. Och så jävla gärna Simon.

2009-12-19 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0