Back in business!

Nu kan jag förhoppningsvis komma igång lite igen! Så skönt! Jag har saknat att blogga, tokmycket. Bara några dagar ger mig abstinens.

Idag var det julafton. Tidigt imorse var jag upp, handlade mjölk och senap, åkte iväg till Eldsmark och åt frukost. Efter den lade jag mig i soffan och tog en lur, vaknade av att Maja skulle åka. Så några kramar senare återvände jag till soffan och tupplurade en stund till. ^^
Nästa aktivitet blev en promenad tillsammans med syster Jenny, Mamman och kameran. Ruggigt fint med soligt väder och massa snö. Inte helt överraskade tog vi en tupplur efter promenaden, innan vi körde igång med matlagning. Nu hoppas vi fram några timmar.
När jag kom in till stan besökte jag mina kära kusiner på Skogsgatan en stund. Ett tidshopp senare var jag, Magdalena och Kristian nere i lägenheten. Musik och flum underhöll tills Simon kom; då började även han underhålla.

Nu sitter jag här. Funderar på om jag ska graja med lite bilder ikväll men är alldeles för trött. Så, imorgon kanske.

2 dagar med mindre bloggande = halverade besökare. Inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0