Kakor = mat

Istället för att träna sitter jag och tittar på kläder, bloggar och annan crap. Istället för att laga mat har jag nu ätit 4 chocolate chip cookies som Mimi bakat, rester sedan Söndagen.

Idag var det ett avstampsmöte. Ikea var där och berättade om... ikea. Några roligheter om Ikea. När de startade upp försökte många andra bojkotta stackars Ingmar, för att Ikea växte så snabbt. Därför började en (från och med idag) kända Ikeasmuggeln. Möbler kördes ut i omärkta lastbilar och det skjöts vilt (inte helt sant). Det hände också att Ingmar smögs in på någon tjosan en gång, inrullad i en matta, för att han egentligen inte fick närvara.
Shit... gubben är värsta spindelmannen.

De visade också en bild på diverse arbetare när Björn talade om mångfald och hur viktigt det var. Jag uppmärksammade något ganska ovanligt för en bild på sådär 30 svenska arbetare. Det fanns inte en enda blondin med på bilden. Och de flesta såg hysteriskt solbrända ut. ^^

Googlar man Ingmar Kamprad kan man hitta den här bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0