Söta 14-åringar? That's right!

Ja men det är ingen fara. Jag syftar på Johanna och Lovisa, ledarna för en av Unga Örnars barngrupper. De har i alla fall kommit förbi och lämnat ett paket till mig medan jag varit borta! Jag blev hur glad som helst! Ett kort på de två, en julklapp och ett litet brev.

På baksidan av ett kort på mig har de skrivit (De har t.o.m. skrivit ut kortet på fotopapper! GOD DAMN VAD GULLIGA DE ÄR!) :

Du vattnade din mobil så kär. Den som förgyllde din atmosfär. Nu en ny du ville ha. Men något annat i paketet vi la. Hoppas det blir användbart. Ta hand om det rart.





Innuti julklappen fann jag detta.

 

Och sedan brevet och kortet.

 

 



 



Tack snälla ni! <3


Kommentarer
Postat av: Annie

OH NAJ, galet förtjusande fans! <3

2009-12-28 @ 22:16:41
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

hihihihiihi...

heh var väl inget..?^.^

bara.. julafton juu=D

2009-12-28 @ 22:37:21
Postat av: världensbästajohanna!

varse, det var väl inget:)

Hehe, nu kommer typ hela världen se det här O.o

omg, jag ser ut som en sur kines.. jag som är så glad..å ingen kines heller;/

Btw, när fyller du år då?;)xD

:D:D:D



2009-12-28 @ 22:40:03
URL: http://www.johannarovio.blogspot.com
Postat av: vincent

Hihi.. Så sött..

2009-12-29 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0