Tre år och självgod.

När jag var ut igår träffade jag ett par olika bekantskaper från tidigare, hemvändare jag inte träffat på länge. De flesta kände knappt igen mig och just ett citat är extra bra!

Hej! Gud vad annorlunda du ser ut. Fan vad het du är!

Du är den ofrivillige stekaren. Du går på autostek. - är ett annat citat om mig. Med stek menas dock inte stek utan syftar på något speciell charm.

När jag föddes var ett av de första min mor sa, till mig far: Men, är han inte för söt! Min mor studerade också i USA när hon var yngre. Strax efter jag föddes åkte hon tillbaka dit en sväng och jag var med. Den vanligaste kommentaren var: He's so cute!

När jag var ungefär tre år gammal och skulle till mig dagmamma utspelar sig följande. Min mor borstar tänderna och jag står, klar att åka, och tittar mig i spegeln. Efter en stund börjar en dialog.

Felix: Vet du vad, jag tycker att jag är söt.
Mamman: Ja, jag tycker också att du är söt.
Felix: Ja! Jag är söt!

Så... there you have it. Det är inte mitt fel att jag är odräglig som tusan. Det är ett sedan länge intränat beteende.

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Kimmie!

HAH! Jag visste att det grundade sig i barndomen! :D

2009-12-27 @ 18:00:10
URL: http://www.myspace.com/snoblindsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0