Allvetare

Jag brukar säga att jag vet allt om alla och alltid har rätt. Det gör att jag låter som en kaxig och självgod idiot med det stämmer ganska bra. Denna förmiddag fick jag följade sms av Kim.

Okej, du vet faktiskt allt om alla. Nästa gång du säger något ska jag inte tveka! :-P

Damn right mofo! Jag är er guru och frälsare. Kalla mig profet!

Olyckligtvis har jag också börjat utveckla ett närhetsbehov. Det är inte bra, ett sånt vill jag inte ha. Jag trivs ganska bra med att se allting objektivt utan att blanda in känslor eller fysisk närhet. Vet inte om det är riktigt så jag varit men jag kan ju nästan bete mig these days.

Och så har vi snusandet. Det är lite trist att inte snusa, det känns liksom trögt. Tur att jag har träningen. Idag blir det axlar och biceps. Mums! Tur också att jag har kläder.


Big black distressed ca 135kr


Millenium Falcon ca 170kr


Capitan America Fort ca 135kr


Dark Knight move joker Unbalenced Deck ca 130kr


Kommentarer
Postat av: Tomas Lindblom

Yea Steve Rogers!

2009-11-19 @ 11:34:53
Postat av: Falun

Men åh vad du t-shirtporrar!

2009-11-19 @ 21:15:29
Postat av: vincent

Bara översta Batman som var snygg ju. De andra var mediokra och den röda med Jokern var ful. :( Hang in there med snusningen och träna hårt så kommer det nog gå bra. Ersätt snus med träning så blir du stor och stark. :D

2009-11-19 @ 22:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0