Fika och kommentarer

Tack för alla fina kommentarer! I fortsättningen kommer jag vara mer delaktig i detta och ge lite svar på frågor och föra dialog i de inlägg ni kommenterat. <3

Under ett fika kan man komma på mycket bra saker. Några behöver man få svar på, andra är helt oviktiga.

Kottar är förvirrande speciellt på engelska. Därför ska jag förtydliga lite, så livet blir enklare för er alla.

  • Fir cone = Grankotte
  • Pine cone = Tallkotte
  • Pine tree = Tall
  • Spruce = Gran
Här är årets mest spännande artikel!

Vad heter muffin i bestämd form? Muffinen? Den där... muffinen? Njae!

Blommig falukorv på engelska. I want flowery sausage for dinner, mother. Anything else I don't want. Hysteriskt!

Slutligen har jag skrivit upp CBP i min telefon. Det finns någon rolig historia bakom det men jag minns den inte över huvud taget! XD Bra jobbat Felix! Tror det ska vara på engelska det med.


Annie har läst Johans vattenguide.

 

Men hon dricker mer cola än vatten.

 

Gratis muffin!


Kommentarer
Postat av: Annie

På tal om din lilla förkortning där som varken du eller jag minns. Anna minns den inte heller, så vi tänker så det knakar allihopa!

2009-11-28 @ 17:32:56
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0