Return of the sun

Idag vaknade jag med solen i ansiktet och det första jag tänker på är därför.... D-vitamin. Shit vilken spännande person du är Felix. Fast jag är glad att solen skiner igen, jag har saknat det. De tidigare 3-4 soltimmarna som funnit under november gjorde alldeles för många människor ledsna.

Här några av fulbilderna från igår. Längst ned finner ni ett porträtt Johan tog på mig på alldeles för nära håll istället för att zooma. Jag kan ju faktiskt se bra ut om jag försöker.


Maria




Pappa pappa-Felix och sonen Per



Malin, Per och Emma



Irre är i stan över helgen



True love


Jag är ett geni!


Kommentarer
Postat av: Kimmie!

HAHAHAHA! True love bilden är bäst!

2009-11-21 @ 14:08:51
URL: http://www.myspace.com/snoblindsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0