Solen lyser så soligt!

Igår var det vackert väder. Mmmm, vackert väder. ^^ Igår var en bra dag över huvud taget faktiskt, vilket överraskar mig för jag tycker Lördagar bruka vara ganska lama och tråkiga.

En lunch tillsammans med Sara, Emma och Johan följt av massor av Scrubs-tittande hos Per. Tacopaj till middag och därefter dagens bästa! Bad och bastu med Robin Håkansson! :D Som jag inte hade någon aning var hemma förrän jag träffade på honom under lunchplatssökandet. Runt 0030 återvände vi till Per och såg Wolverine. Sängliggande strax efter 0400.

Ikväll blir det till att träna och tvätta. Yay för att göra bra saker? Ja, absolut!

Tyvärr glömde jag kameran igår och har inga nya bilder.


Var är all snö?



Bara för att

Kommentarer
Postat av: Karoline

Vad tråkigt att det är inte är nån snö nu när jag ska "hem" till övik :(

2009-11-22 @ 16:58:05
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0