Tidsfördriv och variation

Sökte jag förgäves under gårdagen. Hela staden hade intagit förstaplatsen på utelistan. Efter en förmiddag och halv eftermiddag av gnäll fick jag med mig Per och Linn på basket. Yay! Dock förlorade hemmalaget. Doh!














Så till Söndag, idag. Vakna, blogga, äta, spela Street Fighter och få pisk av gubben Niklas, träna, blogga ännu mer och snart äta igen. Vad gör alla människor? Jo, de fortsätter hålla ett stadigt grepp om utelistans förstaplats.
Den enda som det är fart i verkar vara Johan, han jobbar men var sugen på att hänga ändå. Så... vi ses efter dusch och middag.

Ett förtydligande om Big Eds Swaa finns här.

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: mimsan

haha vilken idiot jag är. den där serien är ju mitt liv. jag borde ta tag i mig själv. får inte glömma sånt.

2009-11-15 @ 18:37:07
Postat av: Kimmie!

Skämmes mimsan!

2009-11-15 @ 19:57:31
URL: http://www.myspace.com/snoblindsweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0