Är jag ett spöke?

Det är säkert en fråga vi alla ställer oss sådär 6-4325643465 gånger om dagen men jag börjar faktiskt fundera på om jag syns alls ibland. Det är i och för sig mest teknik som inte ser mig. Speciellt automatiska dörrar av olika slag.

För de som bor i Härnösand eller har lite Härnösandskunskap känner ni igen följande platser.

Dörrarna in till Prisma, vid gamla Gallerix: de dörrarna vägrar öppna sig för mig ca hälften av de gånger jag går där. Går jag med någon är det lugnt men närmar jag mig själv så vägrar de öppna förrän andra eller tredje försöket.

Samma gäller "dörrarna" på hemköp, de vill inte heller släppa in mig. Jag går dessutom ganska snabbt och då går man in i dem. Hur juste är det?!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag råkar också ut för det där.. typ alltid :P

Men kanske vi inte är spöken. Kanske är vi mera som smygande ninjor!

2010-04-13 @ 18:50:57
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0