Håll för öronen barn!

Ibland kanske jag ska Skämmes lite men jag tänker inte göra det den här gången!

När vi i torsdags var till Sundsvall, för att Annie skulle pierca sig, stannade vi i Birsta på vägen hem. Vi åt bl.a. på Max - Jag, Boman, Annie och Sofia. Som vanligt när jag är med vänner flummade jag ur totalt. Jag sa bland annat hellvete väldigt högt och ljudligt precis när ett barn gick förbi. Sedan utspelade sig följande:

Boman - De är typ tre år, de vet vad du säger.
Felix - Skiter väl jag i! KUK!

I samma ögonblick passerar modern till det lilla barnen. Jag vet inte om hon gav mig någon blick men jag och Mr.B delade en blick innan vi båda två vek oss av skratt.

Sån är jag. Inte alltid så PK.

Skämmes ta'me fan!
Felix! not. ^^

Kommentarer
Postat av: Nilsjennifer

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 09:41:37
URL: http://nilsjennifer.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0