Hej och hå

Sa till mina "chefer" att jag behövde bil igår. Det gick inte att ordna men idag skulle jag kunna låna. Så jag läste ett mail imorse att de ska köpa en idag och att jag kan få den i eftermiddag. I eftermiddag..? Aja, där rök de planerna jag hade för att använda bilen idag egentligen. Det innebär bara inte strul i arbetet utan också att informationen kommer ut en dag senare.

What else. Ska skicka ut en kallelse till styrelsemöte. Inte riktigt mitt jobb egentligen kanske men nu har jag ju tid över så varför inte.

Slår ihop Jobb och På riktigt till en kategori förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0