Min nya frisyr, utan påse!

Här är den då, utan påse. Fast med så dåligt ljus att ni fortfarnade inte kan se. Cliffhanger efter cliffhanger nu! ;D

Jag och frisören pratade om hur luggen absolut inte får bli för kort och det blev den inte, det såg riktigt bra ut. Nu dagen efter när jag tittar mig i spegeln tänker jag: Fan vad kort luggen är!

Men det är väl så när man haft hur långt hår som helst och sadan tar bort typ hälften. Oh well. Om tre veckor är det längre, jag har vant mig och kan få det att vara snyggt.



Kommentarer
Postat av: Feffe

Dude, photoshop the shit out of that pic plz.

Den är gaaaalet mörk, can´t see shit.

2010-04-09 @ 10:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0