Nog inte finns mer

Justanotherfashionkid besöker framsidan med ett inlägg om ballerinaskor på män. Han skrev redan i januari 2008 om Acnes skor som han inte trodde skulle bli någon hit. Och de blev de inte heller. Nu har dock Jonny Johansson tagit på sig ett par och Justanotherfashionkid tycker det är snygg, även om han också erkänner att det nog inte finns mer än en handfull svenska män som skulle klara av att bära upp dem.


Så jag kommenterade:
Jag kan inte hålla med. Tycker det mer ser ut som att han råkat ta fel och inte märkt det ännu. Å andra sidan gillar jag inte stilen över lag på någon av herrarna. Over-size kavajer får en att se tjock ut.

De ser ungefär ut som min kostym jag köpte till studenten en gång i tiden. Testade den innan ett bröllop nu och herre jösses, det är ett under att jag kunde ha den ens då. Den var gigantisk, såg ut som clownbyxor. Precis som dessa kavajer; de är så breda att innersömmen inte ligger mot kroppen utan tar i biceps. Sen är väl axelvaddar inte någon hit det heller.

Något jag utelämnade i kommentaren var min åsikt om frisyren på mannen till vänster. Jag valde också att inte kommentera hans solglasögon. Kan avslöja att jag inte gillar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0