Ultramarines

 

 

När jag var liten spelade jag rollspel. Mutant, Sagan om Ringen och Drakar & Demoner var allra vanligast men för många andra var det Warhammer som var den stora grejen. För er som inte vet vad Warhammer är.. så är det ett spel. Men!

 

Warhammer är för många mycket mer än ett spel, det är en hel värld. Det har släppts hur mycket spel och spelböcker som helst. Det har till och med kommit ut böcker baserde på spelhistorien. Tycker man att Lord of the Ring är en stor grej - Warhammer är större!

 

Här är nu första teasern för Warhammer 40K Ultramarines.

 

Wiki - Warhammer 40K


Kommentarer
Postat av: Niklas

jag har en 4000 poängs armé i ultramarines!!! :D

2010-08-25 @ 14:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0