Vad säger du?

Jag dricker ju inte, det vet ni, så jag tror mina organ är ganska glada även om jag varit ut och festat. Detta skriver jag om eftersom jag och Annie under vår stuvade makaroner och korv-middag började prata om vad organ skulle säga om de kunde prata. Och ja, vi kan prata om konstiga saker.

Efter en utekväll.

Lever - Fy fan för dig! Vet du vilket helvete jag gått igenom sedan igår?!
Hjärnan - [Säger inget. Föreställ er ett barn som tar sönder såpbubblor fast hjärnceller]
Snoppen - Shit, jag luktar shit! *tänker* Åh nej! :/
Tungan - Vad sa jag egentligen? Var har jag varit? Vem är jag?
Öronen - IIIIiiIIIiIIiIIiiIiIH!
Näsan - Snöade det inatt eller?

Sen rätt som det är börjar andra saker att prata.

Plånboken - Hallå..? hallå..... hallå........
Kondomen - Varför tog du med mig om du inte använde mig? Dumjävel!
Mobiltelefonen - Du.. titta inte i mig! You don't wanna know!
Skjortan - Vem vare?! Vem vare som kasta?! Säg vem det fucking va!

Vad säger era saker efter ni varit ut?

Kommentarer
Postat av: Karoline

Mitt huvud brukar snacka högt om att hämnden är ljuv.

2010-08-20 @ 19:04:51
URL: http://trahison.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fötterna: Inte ett jävla steg till dumjävel, varför skulle du promt ha på dig högklackat?

2010-08-20 @ 19:22:25
Postat av: Annie

Vi har bäst fantasi evah! Mm mm mmh!

2010-08-20 @ 23:30:42
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0