Borta bra och aldrig hemma

Jag har hemma på tok för lite. Jag är hemma så lite att mina blommor, som behöver mycket ljus, dör. Nu låter det som att jag har en botaniskträdgård hemma men så är det ju inte riktigt. Jag har två blommor, en som inte vill ha uppmärksamhet alls och en som behöver massor. Den sistnämnda håller på att dö. Den behöver ljus, lagom mycket, och lite vatten - ofta. Allt är fel.

Bloggen är lite bortglömd igen. Det går i vågor om varannan vecka. Nästa vecka vet jag att jag har massa mycket att göra men misströsta inte, jag ska försöka blogga ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0