En hyllning

Det är ingen hemlighet att jag gillar tunnelbanan i Stockholm. Bara sätta sig, lyssna på musik och åka. Och åka... och åka! Men jag är inte den enda som uppmärksammar den, det görs internationellt!

I den här länken hittar ni fler av dessa fantastiska bilder. Vi är bortskämda! Visste ni till exempel att vi har världen längsta konst där nere? - Har jag hört från osäker källa. Någon som vill kolla upp?

Att åka tunnelbana i Stockholm är ett väldigt bra sätt att uppleva staden. Åk alla banor och titta ut genom fönstret. Ibland är det synd att det går så fort, man hinner inte se tillräckligt. Och det här missar alla stressade stockholmare. Ni vet inte hur bra ni har det - det finns konst över allt och ni stirrar er blinda på klockan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm nja det är väl inte så jävla vackert om man hamnar typ ute i Alby...

2010-12-07 @ 00:43:55
Postat av: Simon

Jag blir helt paff av tunnelbanan helatiden jag med! Riktigt kreativa själar som skapat det där =)

2010-12-07 @ 01:30:50
Postat av: Henrik

Mmm... ...blå linjen!

2010-12-07 @ 06:05:46
Postat av: Yohanna

Första bilden var riktigt snygg! :)

2010-12-12 @ 23:13:37
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0