Mirakelkur

Förkylningen är här, det går inte att förneka längre. Så imorse, istället för att kliva upp och träna, så låg jag i sängen. Ställde ingen klockan och så helt plötsligt hade jag sovit i 10 timmar och mådde betydligt bättre. Men planen är att vara frisk på måndag och kunna träna igen då. Så hur går det till?

Jag har handlat Kan Jang och Bafucin. Strepsis har jag sedan någon dag bakåt. Det ska sedan bli mycket tee, med honung (även fast jag inte gillar det) och ingefära (med socker enligt Gabriella som jag hade möte med idag). Har ni fler bra tips på hur jag ska bli frisk på tre dagar?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Ahhh.. jag vaknade också med förkyld i halsen!! Färsk ingefära (som te) är kanonbra, men jag använder inte socker, jag har i honung eller agavesirap istället och det fungerar bra!



Det som fungerar bäst tycker jag ändå är att gurgla med absinthe.. men nu rör jag ju inte den skiten längre så det får vara :P

2010-12-17 @ 13:37:44
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0