Questionable

3 dagar till Julafton. Jag har två föräldrar och 4 syskon, det blir 7 personer. Detta år kommer jag, såvitt jag vet, fira med min mor, min ena syster, hennes man och hans familj. Det är inte riktigt vad jag är van vid. Förra året firade jag med min mor och min andra syster. Christmas ain't what it once was. Inte konstigt att jag inte direkt sätter något värde på det.

Sedan finns nyår. Ingen aning vad jag ska göra då. Jag skulle föredra att vara i ett inte allt för förfriskat umgänge. Om någon tänker hålla sig nykter eller "lagom" kan de få säga till. Skiter i var ni bor, jag kan nog ta mig dit.

Klockan är 23:05 och jag vill inte spela musik allt för högt. Laleh är inte direkt en pick me up men det är vad som spelas. Vem trodde att jag skulle lyssna på Laleh? Förmodligen inte så många av de.

Min hals gör ont. Jag vill träna. Var kom det taskiga humöret ifrån?


Tänka bakåt motiverar mig framåt.


Kommentarer
Postat av: Prytz

Du är definitivt välkommen hem till mig i Montreal! Här är det lugnt och skönt och kommer nog inte att partas till alltför mycket! :)

2010-12-27 @ 23:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0