Vad jag kan, vad jag vill

Jag vill mycket men kan mer än jag vill. Så varför gör jag det då inte? Who knows, jag ska börja göra både det jag vill också kan. Musiken räddar alla dåliga stunder!

Jag har en önskan för sommaren 2011 förresten. Jag har tänk på det här ganska länge och försökt promota tanken till mina vänner, jag har t.o.m. tittat efter det som behövs för att lyckas med det. Jag vill köpa en folkabuss, ha bra vänner, lite lite lite packning och sedan åker ner i Europa. Var vi tar vägen behöver man inte veta, går den sönder så går den sönder - då får man försöka laga eller köpa nytt eller gå eller åka tåg, who knows. Ha två månader på sig och bara köra sin buss på snirkliga vägar, till långa stränder, till träd man kan binda hängmattor i. Träffa människor, ta upp liftarna och allt det där.

Nya Zeeland var en nyttig erfarenhet, nu vet jag vad som behövs för att resa på olika vis och nu vill jag färdas okontrollerat i takt med musiken.



Love life!

Kommentarer
Postat av: emma

Låter underbart!

2010-12-23 @ 16:07:40
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0