Att vara man

Kvinnor kanske tror det är enkelt att vara en man men ni kan inte ana, våra liv är fyllt av plikter. Vi måste bära tunga saker och kunna sätta ihop en Ikea-möbel utan instruktioner. Att kunna programmera en videoklocka är förmodligen en av livets störtsa omöjligheter men det ska vi också kunna. Sån tur är finns det knappt en enda grej som inte programmerar klockan själv these days.

Vi ska vara lagom primitiva men måste samtidigt vara fräscha och känslosamma. Vi behöver vara förstående när kvinnor blir helt galna under mensen. I mitt fall är det inget problem då jag får pms och mest säkert två gånger i månaden. Sorry about that.
Vi behöver kunna mecka med bilen, något jag verkligen inte kan. Tapetsera kan jag inte heller.


Jag är nog en jävligt dålig man, om man ser just ut manlighetsperspektiv.

När jag gick första året på gymnasiet i Övik fanns några som mätte manlighet i hur hårig man var. ...  ....

...

?

Haha! XD


Alla puckomän! (ja, det finns en hel hög där ute) -  Skämmes ta'me fan!

Kommentarer
Postat av: Bylin

Fan, då är jag absolut inte man om jag ska köra hårtestet. :P

Kanske snart är fjortis med min moppemusch. :P

2010-02-22 @ 15:24:09
URL: http://inkzine.se/musiktipset
Postat av: emma

Du är en liten flicka! hihi

2010-02-22 @ 18:10:02
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0