De faller i glömska

Vänner är spännande saker och jag erkänner att jag har glömt bort några av mina en del senaste tiden. Jag och Malin hann med ett snabbhäng för ett tag sedan men vi skulle behöva ett längre. Jag har inte träffat Emma sedan innan nyår. What's up with that? Dock har jag umgåtts mycket mer helt andra vänner, som jag inte var med förut. Konstigt värre hur det kan gå ibland.

En anledning till att det inte är lika mycket action med standardgänget kan vara att: jag inte drar ihop något. Och gör inte jag det dras det inte ihop lika mycket. Här finns en ny sanning och det är att de blivit betydligt bättre på att styra upp saker nu när inte jag gjort det. Poäng till er för det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fast Felix, vi kanske inte har umgåtts för att vi egentligen vill ha en återförening, då måste vi ju vara ifrån varann först. Jag tycker att en återförening låter spännande :) Nästa vecka är jag i Umeå men veckan efter det kanske det är dags för en återförening? :) Nu har jag skrivit återförening i alla meningar...

Kram!

2010-02-12 @ 23:59:35
Postat av: Jonhelene

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 08:08:47
URL: http://jonhelene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0