Trodde han skulle dö!

Fuck! Här sitter och jobbar samtidigt som man fixar med AVG. Efter en omstart har programmet fått för sig att ta bort winlogon och vad händer då? Jo, man kommer inte in i windows utan måste aktivera skiten! Men... hur gör man det utan att komma in? Till många program har de gjort crack via telefonaktiveringen men inte till denna version av Windows. En vanlig person skulle vara körd men en person med koll lyckas lösa det genom att flytta crack från en dator till en extern hårddisk som man sätter i den fuckad datorn... som i sin tur körs i felsäkert läge. Så bygger man om lite i regedit och vips så fungerar det! :D



Självklart behövde inte jag göra något av det ovanstående eftersom jag har köpt mitt Windows och hade en licens. *nickar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0