Wow! Och då menar jag inte Warcraft.

Min bloggstatistik har blivit helt tokig när jag slutade göra reklam på facebook. Först föll den som tusan i 5 dagar men sen tror jag att ni började förstå att jag faktiskt uppdaterade trots reklamen. Nu har den skjutit upp en massa igen och det gör mig hur glad som helst, det innebär ju att ni faktiskt vill läsa min smörja. ^^

Jag ligger fortfarande bakom på bildfronten, det finns mycket kvar att ladda upp. Ska se om jag kan hinna ikapp ännu lite mer.

Igår tittade jag förresten på glasögon med Malin. Har hittat två på riktigt snygga. Ska se om jag lånar hem dem och tar lite bilder så ni får se och tycka lite.

Later player!

Kommentarer
Postat av: Steffeningebjorg

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-01-09 @ 12:55:19
URL: http://steffeningebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0