Dagens outfit 100110

Ja, jag fortsätter väl. En brist i min garderob är byxor, jag har alldeles för få par och av de jag har är det bara ett fåtal jag trivs med. Men byxorna får ni ändå inte se så mycket av så vad spelar det för roll. Den här T-shirten kändes liten när jag köpte den så jag frågade om den skulle krympa; på vilket personalen svarade nej. ... den har krympt.

Angående skor så använder jag mest mina väldigt slitna vita Fred Perry eller mina vita Puma Roadster. Ibland, sällan, använder jag mina bruna Roadsters eller mina svarta Adicolor Adidas Superstars.






T-shirt, Just a fucking T-shirt, ?
Sjal, ?, ?
Byxor, O'neil, ?
Halsband, Tradera
Armband, H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0