Någonting jag inte gillar

Vuxna människor som försöker göra barnsliga saker.

Var går gränsen för beteenden? Vissa tycker att det inte finns någon men jag anser att en del beteenden bara passar sig för vissa åldrar. Att bli alldeles för full är t.ex. något vuxna inte borde bli. Att få gå på systembolaget får väl innebära ett ansvar på flera sätt. Ett borde vara att man vid det laget kan dricka ansvarstagande.

Att vara barnslig söt som vuxen är något som är lite små äckligt. Fråga chans skulle jag kunna få att bli gulligt, trots att jag är 23 år, snart 24. Däremot tycker jag inte det är lämpligt för en medelålders att... jag kan inte förklara. 13 och 21 minuter in i Heroes s04e16 är ett bra exempel. Vet inte riktigt varför jag ogillar det så mycket men skit samma. Jag tror ni kan förstå vad jag menar.

Skämmes ta'me fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0