Ny vecka, ny motivation

Det är Måndag och det kunde inte vara mycket bättre. Thank God it's Monday. Som förövrigt är ett ställe jag sökt jobb på. Vore kul att få, drömcoach.

Idag blir det mer vandrande på stan, som vanligt. Sen behöver jag börja städa lägenheten lite, åker tillbaka till Härnösand imorgon. Så det kan alla som saknat mig se fram emot.

Det finns även ny motivation för att blogga. Jag längtar grymt mycket till att få sitta vid min egen dator och allt dumt jag har på den, så jag kan underhålla er ytterligare och få tillbaka lite besökare. Märks tydligt att det varit helgdagar för nu har besöktarna börjat klättra lite igen. Med ett inlägg per dag senaste tiden har jag haft 40-50 unika så det är helt okej med tanke på hur inaktiv jag varit.


Snart... snart! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0