Jag lyckas i alla fall se ut som ett jackass.

Dagens outfit; kan ju bli en lite kul grej eftersom jag tycker mig vara så jävla snygg. Varför inte börja experimentera direkt? Sagt och gjort, jag ställde stativ med kamera riktat mot en vägg. En stol fick agera fokuspunkt eftersom jag inte har fjärrutlösaren ännu. 10 sekunders fördröjning, flytta stolen och posa som satan! Right. Posa. Enda problemet är att man ser ut som ett sånt jävla jackass! Humm di dumm...

På den ljusare bilden har vi lite mer detaljer men jag tycker bättre om posen i den fösta. Den är liksom mer... jackass!






Sjal, Red Collar Projekt, Stayhard
Väst, These glory days, Carlings?
Tröja, Vailent, Carlings
Halsband, någon tivoli&marknadsgrej
Armband, Stayhard
Ring, H&M
Slips, H&M
Byxor, Cheap Monday, Caliroots

Kommentarer
Postat av: vincent

Sluta stå som en säck potatis! Sträck på dig och spänn dig för f*n. :P

2010-01-08 @ 20:42:46
Postat av: Eric

Ett knep! Ställ dig med kameran där du tänkt stå när bilden tas, och fokusera på det objektet du ställer kameran på, sedan ställer du den på manuell fokus. Då kommer kameran att fokusera rätt!



Iofs, kanske det trixet du listat ut själv ^

2010-01-09 @ 02:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0