Skämmes ta'me fan! 100104 Årets första!

Eftersom det här är årets första Skämmes ta'me fan!-inlägg tänkte jag att det skulle få bli något speciellt. Men vad är tillräckligt speciellt för att få bli år 2010s första uppmärksammade Skämmes?

Jo, jag tror mig veta nu!


Paradise Hotel! Skämmes ta'me fan!

Det måste nog vara den sämsta smörjan på länge. Big Brother var ju i alla fall... nej vänta. Big Brother - Skämmes ta'me fan! du med!

Att slänga in en massa puckon i en byggnad och sedan inte låta dem gå, det kan skämmes lite det med. Varför gör vi inte bara så att vi sätter upp en jävla massa kameror i Rosenbad, låser dörrarna och slänger nyckeln? Ser hur de för sig där inna. Självklart kan vi duka upp med lite sprit innan också. Rosen Hotel Brother. Så slutligen..


Paradise Hotel, Big Brother och sveriges politiker... Skämmes ta'me fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0