Skämmes ta'me fan! 100108

Någon som blivit bortglömd efter att hans irriterande reklam försvann från Spotify är Basshunter. Men nu är han tillbaka, i min blogg, i Skämmes!

Inte nog med att karln gjort fruktansvärt dålig "musik", han är nu med i ett TV-program som också funnits med i Skämmes. Basshunter är nämligen med i brittiska Celebrity Big Brother. Nu följer lite snabbt skvaller.

Han flörtar med någon brud där, I don't know. Hans tjej vill inte lämna några kommentarer men enligt hennes kompis så är hon dyngledsen och Cry me a river. Något jag inte visste är att karln har tourette's syndrom.

Basshunter, för din sketna musik, för att du är med i Big Brother och för att du dejtar en modell jag inte kan hitta några som helst bilder på - Skämmes ta'me fan!

Kommentarer
Postat av: Kimmie!

Han bör också skämmas över att han runkade upp till 25ggr per dag då han var yngre... xD det är faktiskt sant, han har sagt det själv i en intervju inför big brother! xD

2010-01-08 @ 23:35:27
URL: http://www.myspace.com/snoblindsweden
Postat av: Teresa

Ja, huvva D: usch usch!

2010-01-09 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0