Skämmes ta'me fan! 20100107 Gästbloggare!

Jag välkomnar nu Malin Lindblom som gästbloggare för Skämmes.

Ni känner troligtvis nog alla igen uttrycket Man ska inte kasta sten i glashus och ni vet nog också vad det uttrycket betyder. Men vad sägs som att inte kasta skit i någon annans hus om ens eget hus inte är så jävla rent?

Skämmes ta'me fan! alla ni som ALDRIG är den bättre människan, som alltid hittar fel och brister hos era nära.
Ja alla ni som bara håller fast vid uppskattning tills nästa sak ni inte gillar dyker upp.
För kastar ni tillräckligt mycket skit måste ni väll förstå att dom i eran närhet kommer sluta städa upp efter er.

TBC & LÖÖV <222 // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0