Somewhere under the hail storm

Idag var det -27 grader på morgonen. Fudging jävla kallt! Vet inte om det är därför men jag har blivit förkyld; vilket inte är det minsta omtyckt! Jag är dålig på att vara sjuk, vet inte riktigt hur man gör. Av den anledningen tänkte jag sluta med det så fort det bara går. Ett steg på vägen är att strax ta en tupplur. Yes, jag är arbetslös, jag kan ta en tupplur mellan 1000 och 1030, det gör inget. Speciellt inte när man är uppe 7 på morgonen.

Mitt köksbord är fullt av knark. Det är nog därför växten håller på att dö.



Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag dopade en av mina växter med vatten ur kaffepannan en gång... alltså, jag hade hällt ut kaffet och sedan använde jag panna som vattenkanna. Växten blev jätteglad och gav ett skott :D

2010-01-07 @ 13:32:34
URL: http://velourvenus.blogg.se/
Postat av: Annie

Gillar rosa sjalen ;)

2010-01-07 @ 16:02:02
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0