Bra exempel

Geez vad det har pratats om åldersskillnader sedan jag skrev inlägget om det. Johan var nu så vänligt att uppmärksamma mig en artikel. Den handlar om en 79-årig man och 25-årig kvinna... som nu fått barn.

Visst, det är toppen att de är förälskade o.s.v. men lite fucked up är det! Han har barn som skulle kunna vara hennes föräldrar, den yngsta av dem är hela 13 år äldre än henne. Inte helt omöjligt är något av hans nio barnbarn äldre än henne. Jag frågar mig genast: vad är det som inte står rätt till i hennes huvud, hur har hennes uppväxt varit, har hon stora daddyissues?

I artikeln står:

Raymond och Charlotte Calvert – som inte är gifta men delar efternamn – träffades då Raymond var tillsammans med Charlottes mamma under tre år.
– Första gången jag såg Charlotte var hon runt 16. Det hände naturligtvis inget då, hon följde med på husvagnssemester med mig och mina barn. Vi kom bra överens, men det var inte förrän fem år senare som kärlek uppstod.


Naturligtvis händer ingenting då? Nej det var väl bra men fanns tanken, lusten och viljan? Hon blev tydligen kär i honom när hon var 19 år gammal... för att han alltid funnits där för honom. Och... herre jävlar. Jag kan inte koppla riktigt att det skulle vara "äkta".
Hur känner Charlottes mor om det här? Satt han och tittade på henne under deras semester tillsammans? Tänkte han på hennes dotter när de hade sex tillsammans?

Ni får tycka och tänka precis vad ni vill om det här och om mig men den här historien är, för mig, störande och vrickad.

 

Bild från Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja.. bra äckligt.

2010-07-04 @ 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0