Har du en produktidé?




Tror vi verkligen på den här idén? Det är en bänk det kostar en halv Euro för att sitta på. Man kan väl sätta sig ändå men inte utan vassa piggar i rumpan. Personligen skulle jag sätta mig på marken istället för att betala 0.5 Euro för att få sitta på den. Vad kostar den att tillverka? Hur många måste betala innan man går plus på bänken? Och hur snål är man om man verkligen behöver få ha bänken helt för sig själv. Vi får väl i alla fall vara tacksamma att den larmar innan piggarna åker upp.

 

Designer Fabian Brunsing - skämmes ta'me fan!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ja, se där. Världen är mindre än vad man tror. ;D



Och ja, det har du rätt i. Men vissa vågor är extremt tjusiga, precis innan de slår ihop. :)

2010-07-22 @ 20:41:40
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0