Men mums!

Många vet att jag tycker bra om mig själv och mitt utseende. Nu tackar jag Annie för att hon tog denna bild på mig igår (fredag). Ett av mina sommarmål är att lära mig stå på händerna och att göra det bra. Sakta men säkert tar det sig. På den här bilden syns tacksamt även muskler. ^^

"Min" läkare skrev ut antiinflammatoriskt till mig. Tack för det. Ska även in och göra ett astma-test. Funderar på om de ska få skriva ut något superslemlösande också. Det är bra när läkaren gör som man säger åt honom, annars gör han ingenting.



Kommentarer
Postat av: Annie

Mums, mums, muuuums. ^^,

2010-07-27 @ 11:36:35
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Annie

Jag har säkert 20 stycken till förresten... ;)

2010-07-27 @ 11:38:26
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: Prytz

Du behöver:

Samla och sträcka benen (för en finare linje)

Sätt händerna lite smalare, om du sträcker armarna rakt upp över huvudet (inte när du står på händerna) så är de inte så breda som de är på bilden, men det är ungefär där de ska vara.

Sträck på armarna, du står enbart på styrka och det är inte bra. Om du sträcker armarna så använder du mindre styrka och mer teknik. Balansen ska sitta i fingrarna och inte i armarna.

(Kom ihåg att trycka upp axlarna med, annars blir det skevt)



Nu var det mycket gnäll från mig, men det är bra tips ifall du vill lära dig stå BRA.



Här får du lite inspiration från en av världens bästa:

http://www.youtube.com/watch?v=rJJcS0z1y6A&feature=related



Keep working for it!!

2010-07-27 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0