Sen

Det var förresten såhär jag såg ut igår. Även om hårtorken bara var med på bild.

Idag försöker jag ta nästa kliv. Tror det får innebära en resa från Härnösand, är nog på tiden. Får styra upp lite saker idag och sen, gone.
Sov jävligt dåligt inatt. Man kan tro det beror på alla gamla amerikanare som åkte förbi med fönster och spelade massa skit men nej, det var huvudet som höll mig vaken. Att tröstäta vad nog inte heller den bästa idén; min mage är arg på mig idag.

Nu blir det promenad, sen att styra upp saker innan jag åker. Resan blir nog bara till Övik men det är tillräckligt. Dock finns inget internet om jag är i stugan och då skrivs det väldigt lite, vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0