Slutar träna

De som läst min blogg ett tag, och faktiskt läst den på riktigt, vet att jag har krångliga bihålor och varit till läkaren p.g.a. dem. Jag tog en Alvedon och Ibumetin-kur för ett tag sedan, typ samtidigt som jag var till läkaren, vilket gjorde det hela lite lättare att leva med. Jag kunde då andas lite bättre, mindre värk i bihålor och huvud och sådär.
Läkaren såg i alla fall ingen och skickade mig till röntgen, jag skulle vänta på en tid.
Efter någon vecka ringde de och undrade om jag inte skulle komma, jag hade ju tydligen en akuttid och kunde gå när som helst. ... suck.
På röntgen syntes i alla fall inte heller något och jag skulle få en tid hos öron-näsa-hals. Ytterligare två veckors väntan och så kom brevet. I vilket det står att det är 7 månaders väntetid!

Senaste veckan har jag känt mig tömd på energi igen. Jag är trött, sämre aptit, svagare och massa annat tråkigt. Ikväll när jag började köra ett styrkepass kom jag igenom första övningen, sedan blev det för mycket huvudvärk. Bihålorna ger ett jättetryck i huvudet och jag svettas som en... svettig typ!

Imorgon ringer jag vårdcentralen igen.



Inlägget skulle egentligen publicerats igår. Har nu pratat med dem och fått en telefontid på Måndag. Vårdcentralen började prata om politikerlöften och sånt. Kvinnan jag fick prata med tyckte det var fruktansvärt med 7 månaders väntetid.

Kommentarer
Postat av: Teresa

shiit.. 7månader?! det är ju nästa år! :S

2010-07-23 @ 22:40:11
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0