Komedi utlöser våld

Elias behöver ta en paus, andas lite och skämmes ta'me fan! Är det verkligen så farligt att göra parodier på bloggare? Är det värre än att göra parodier på andra?

Vad är det för idioter som inte har något liv och sitter och spelar in parodier på olika bloggare?!
Jag skulle verkligen vilja banka in lite vett i skallen på dessa personer.

Hur är det med Hey Baberiba som gör parodi på kungahuset, är det mer okej bara för att det visas på TV eller borde de får riktigt mycket stryk?

Parodi (av grekiska parodia, som kommer av para, bredvid, och ode, dikt), kulturprodukt som efterliknar en annan, välkänd, kulturprodukt, eller en kulturell genre, ofta i syfte att nå komiska effekter.

En parodi är ett skämt och bör inte tas på annat vis. Eller behöver man faktiskt banka parodiskaparna i skallen..?

Kommentarer
Postat av: ART BY LISA LANS

Parodi är skämt. Ja.

Är väl ingen som har dött av sånt. Fattar inte hur man kan ta illa upp av sånt.

2010-07-08 @ 20:26:25
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0