Man blir ju förbannad!

Det är mycket kärnkraft idag men nu är det inte det. Nu är det ett skämmes! Det var länge sedan men det här är på sin plats.


VEM FAN BRYR SIG OM KRONPRINSESSANS BRÖLLOP?!

Både expressen och aftonbladet är fyllda med skit om bröllopet. Jag har skrivit om det förut och jag tycker in om att betala för det. Monarki är okej, har inget emot det. Tycker t.o.m. det är bra att kungahuset får representera Sverige ibland istället för diverse korrupta politiker. Men jag lägger hellre in TV/radio-avgift som skatt än betalar deras bröllop utan över 125 miljoner de redan får varje år. Jag bygger hellre ett nytt sjukhus eller ger en liten liten bonus till alla hårt arbetande underbetalda stackare. 

Tack DN för att ni bara har de två första rubrikerna om bröllopet, inte tjugo.



Kommentarer
Postat av: skepparn

Tummen upp, FAKE AND GAY skulle jag sagt om jag gjort en video om det för youtube :)

2010-06-19 @ 13:03:56
Postat av: Karoline

Hell YEA

2010-06-19 @ 14:02:27
URL: http://trahison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0