När det blir svårt

Jag ska försöka ge en redogörelse om vad som hänt i mitt liv. Det har liksom inte riktigt kommit någon sån, inte ens lite. Bloggen får nu agera lite kurator, det är inte vad jag brukar skriva direkt - det är en mycket närmare inblick i mitt liv.

Jag och Annie har gjort slut. Det har gått en vecka nu och det har varit en fruktansvärt tung vecka. Jag har haft tur som haft flytten att stå i, det har sysselsatt mig ganska mycket. Jag har mer tur som har bra vänner, som hör av sig, hittar på saker och hänger med när jag vill hitta på något. Det tog inte slut på grund av något fult som otrohet eller så utan av något så trist om att känslorna sinat med tiden. Annie var inget monster utan snarare motsatsen.

Det hade varit lättare att få vara arg men jag är inte det nu. Jag är mer ensam och liksom, ser mig om efter någonting. Jag kan gå ut i köket och bara titta rakt in i väggen, eftersom det inte finns något att titta på. Det är tyngre än jag visat hittills... därav detta inlägg, det har blivit lite för mycket. Jag vet anledningarna det tog slut och undrar om det kunde gått annorlunda, om vi gjort annorlunda. Det här var aldrig något jag önskat mig.


Nu räcker det.

Kommentarer
Postat av: lillkusin

puss och kram, älskar dig kusin! <3

2010-06-28 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0