27/3 §1

Hur ska jag börja nu då? Det var en väldigt händelserik kväll, vissa av läsarna har redan hört live, eller ryktet. Vi börjar på dansgolvet.

Det är ju inte helt ovanligt att det blir lite bufflande på dansgolvet. En knuff hit eller dit gör ju inte så mycket. Att ha en svettig rygg mot sin egen är väl något man får stå ut med. Men när knuffarna inte längre bara är en knuff utan ett slag eller en knuff med båda händerna i ryggen, då får det vara nog.
Det är precis vad Magdalena råkade ut för.

Tänk er en 70 år gammal tant från Kramfors... fast det är egentligen inte en tant utan någon i 18-20 års åldern. Det är var som knuffade henne. Därefter gick tantens kväll ut på att kalla hela vårt gäng för fittor, fjortisar och horor.

I vår umgängeskrets finns en hel del attityd. Det är nog faktiskt bara jag som är peace'n'lovin'. När de andra såg det oförskämda beteendet mot min kusin så... ja, small den tickande bomben. En knuff mot en av oss är en knuff mot alla. Därför knuffades det mer och mer efter detta. Kom hon för nära så knuffade vi tillbaka.

Precis vid hemgång fick hon för sig att kalla de flesta i sällskapet för fitta eller hora och det uppskattades inte. Så när hon sedan själv kom ut ställdes hon, bokstavligt talat mot väggen av Annie, Magdalena, Michaela och Anna. Kim gick emellan och då...

Fortsättning i §2 senare.


Fem första fulbilderna. ^^


Kommentarer
Postat av: lillkusin

Yaaiy! Spännande ^^

2010-03-29 @ 16:46:41
Postat av: Annie

We allready know how it ends. ;)

2010-03-29 @ 17:09:47
Postat av: Anonöym

Nice ass där förresten... Tycker mig känna igen det...

2010-03-29 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0