PMS

Fuck! Fuck fuck fuck! Jag är så jävla gnällig och crappy nu så deet inte är klokt. Förlåt Puppy, det kan inte vara lätt att umgås med mig nu.

Den här gången har jag skrivit upp att jag har PMS så jag kan se om jag får samma tip nästa månad, om den är regelbunden. För just nu har jag och Annie mens samtidigt. Det är väldigt opraktiskt, två gnäll. Inte bra!

Idag kommer i alla fall lillkusin hit och ikväll ska vi på Traffic Light Party. Mina röda skor är fortfarande inte här. Snyft damnit! Men skit samma. Ikväll ska det dansas och has roligt. Jag, Annie, Kim, Magdalena, Micka och Anna ska vara bäst i världen och ha roligt. ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0