Skämmes ta'me fan! Återkomsten!

Nu var det bra länge sedan någon fick skämmes men idag, den 25e mars 2010 finns det många som ska skämmes! Vi tar upp två grupper.


  1. Alla små snorungar som lägger upp halvnaket på bilddagboken!
  2. Föräldrarna till dessa snorungar!

Bilddagboken har tagits över av barn. Det är inte bara så att jag blivit äldre och åldern där är den samma utan det blir faktiskt bara yngre och yngre. Där finns också en funktion så man får "stå i fokus". Bilden syns då i någon liten rullande grej och det kostar si och så mycket. Här rullar konstant bilder på smygnakna småflickor och brunutansol-pojkar.

Ska man ta småsnuskiga bilder på sig själv, behåll dem för sig själv eller dela dem med flickvän/pojkvän. Hoppas sedan att din respektive inte lägger ut dem.

Så vill föräldrarna. Vet de vad ungarna lägger ut, vilka de prata med och vad de pratar om. Christ. Jag vet hur dum i huvudet jag var när jag var liten. Nu är jag äldre och vet hur många ännu äldre som är dumma i huvudet och kan ragga upp en 13-åring gneom att erbjuda att fylla på hans/hennes telefon.


Usch! Skämmes ta'me fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0