Vad är det där för snygg kille?

Vi skrev inlägget i Blog'de'Puppy, därför är texten inte riktigt som jag gjort den. Men budskapat är detsamma. :)

 

Fick ju en anonym kommentar där någon frågade vem denna snygga kille var! Och då tänkte jag vara lite snäll och berätta lite om honom med hjälp av Felix! :)

 

Kim är en ung man på 22 unga år som bor långt ute i skogen med sin mamma, pappa, skoter samt 2 katter. Där har han ett rum där han brukar tillverka musik när han inte har bättre saker för sig som att umgås med sina vänner inne in the big apple - Härnösand. Felix har dock ingen aning om hans syster fortfarande bor hemma, men det hör ju egentligen inte hit. ^^

 

Kim är snart en tvättäkta röckstör (rockstar för er som inte förstår) då han spelar i bandet Snöblind som gör prima högerskinka musik! Han gillar även att festa till det ibland och då köper han oftast vodka (tillsammans med någon random energidryck) eller tequila. Ibland kan det även slinka ner en Smirnoff Ice.

 

Kim tycker om små, söta flickor (inte åldersmässigt) och dom ska helst vara blyga tills det väl kommer till kritan, sen är det bara pang, boom, krasch! KÖR HÅRT, skulle jag och Felix vilja säga.

 

Kim är även en mycket humoristisk och harmonisk man. Han har även en vit bil. The pussy wagon, som vi kallar den. Vi kan ta ett exempel häromdagen försökte han charma in sig hos våran underbart härliga väninna Anna genom att styla lite med bilen. Bilen spann och Anna skrattade hysteriskt! Ett roligt ögonblick för de två härliga människorna!

 

Kim är även en sann djurvän. Han har en katt med Hitlers sinne som heter Chibi. Det spelar ingen roll hur arg denna kisse kan vara. Kim struntar blankt i det och kramar och pussar på henne i alla fall. Ja, Kim har så god hand med djur, att han brukar få ta över min egen katt emellanåt. När han hälsar på såklart, aldrig i livet att jag låter henne lämna lägenheten!

 

Kim är piercad och tatuerad. Han har töjningar i båda öronen, har haft en labrett och har två tatueringar varav ena sitter på bröstet och den andra på armen. Jag vet inte hur dessa ser ut, det får ni ta reda på själva! Felix berättar att Kims tatuering på bröstet är Kanji - Kärlek - Som den harmoniska killen han är!

 

Kim gillar att leka med sina kompisar. Dom brukar oftast sitta i en studio och göra musik, spela Munchkin, spela med bandet och ha roligt på alla de tänkbara vis!

 

Nu har ni alltså fått en liten förklaring på vem denne snygge Kim är och har ni fler frågor, så vet ni att det bara är att skicka iväg en kommentar så får ni svar på era frågor! Anonym som icke-anonym, vi bryr oss inte, så länge Kim får den uppmärksamhet han verkligen förtjänar.

 

Med många tackar och hejar/ Annie och Felix. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0