Göteborg 2

Hej hej!

Idag är det söndag. På tisdagkväll hoppar vi på tåget tillbaka till Härnösand. Tiden här har varit toppen! Mycket promenerande och mycket kul. Har till och med hunnit fota en älg. :b

under helgen har vi varit ut. Fredag på rockbaren och igår på Adas. Inte jättesent ute men igår spelades det spel långt in på natten. Mitt lag vann. Yay! Men det var nog bara för att Puppy la sig och lämnade det andra laget.
ikväll vette tusan vad vi gör. Gissar det blir en film eller så. Sista dagarna ar vi inte planerat något men skulle tro det blir stan igen och kanske till att grilla. Hujj vad tiden går! Vi ses snart. Hejs från oss! :)

Kommentarer
Postat av: Gibbe

Rockbaren är faktiskt ganska mysig

2010-05-06 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0