Man kan ju alltid önska

Jag har satt något nytt på min önskelista. Förmodligen kostar det bra mycket mer än vad man borde betala men är det inte så med det flesta "märkes saker". Det här är hur som helst Monster Cable Studio Beats by Dr.Dre. De kostar 3299kr på Caliroots. Det finns också de mindre spetiga Monster Cable Solo Beats för blygsamma 1899kr.

DrDre has with company Beats, developed an amazing piece of headphones. The goal was to achieve the perfect studio built sound in a pair of headphones. So the are using Monster cables, a perfect isolation and a very heavy and round base. Batterys included. talk/pause monitor on cable, mute & base monitor on headphone. The Result is ofcourse something we never experienced before. Caliroots number one choice if you want great sound! Comes with a small travel case(Headphones folds nicely into it).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0