Mixin' it up!

Jag har gjort en liten analys av våren som varit och sommaren som kommer. Resultatet och slutsatsen är att man kan ha precis vad tusan som helst på sig. Mode har blivit en suddig fläck. Varför är det mode med uppvikta chinos och fula frisyrer? För att någon helt plötsligt sa det och de andra "modemänniskorna" höll med. Men ser man sig omkring är modet ganska spritt.

Vill man vara säker håller man sig till enfärgade kläder i lite gråskala eller beige. Man måste ju  dock självklart inte se ut som att man har en kroppsstrumpa utan olika färg på olika plagg är okej.
Jag föredrar alternativ två, enfärgade plagg men färgglatt. Sätt gärna en skrikig färg mot en annan, me likes it. Pastellfärger fungerar också väldigt bra nu. Man kan också välja att vara ett stort plotter av olika färger på alla plagg.

Vad som helst fungerar... utom jeansshorts på män. Och lite andra undantag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om mig!

Jag är han, den unga mannen på bilden. Det här är min blogg. Läs den gärna.

RSS 2.0